Пити каву - думати про життя...

Східна мудрість

Кавова терапія

2011-07-28 11:45

Вживання цього запашного напою вже стало звичним ранковим ритуалом мало не для кожного жителя нашої планети, однак не всім відомо, наскільки корисною є кави. А чи відомо вам про те, що:

  • - Кава захищає від інсульту та раку. Як стверджують шведські вчені, вона не лише запобігає інсульту, але й оберігає наш організм від діабету та раку печінки. Із цією думкою погоджуються і кардіологи Каролінського інституту у Стокгольмі. За їх словами, кава зменшує імовірність виникнення запальних процесів, підвищує сприйняття інсуліну організмом, тощо.
    Жінки, які регулярно п’ють каву, рідше хворіють на рак молочної залози, у порівнянні з жінками, що взагалі її не вживають. Однак медики поки не можуть пояснити принцип дії захисного ефекту цього запашного напою.
  • - Вживаючи три або більше чашок кави на день, пацієнти з гепатитом С можуть покращити ефективність лікування печінки, оскільки кава знижує рівень ферментів у печінці, уповільнює розвиток хронічних захворювань печінки та навіть знижує імовірність виникнення раку печінки. До такого висновку дійшли медики Американської гастроентерологічної асоціації. Вони припускають, що кава також покращує реакцію організму на препарати проти гепатиту та інших хронічних захворювань печінки, в тому числі цирозу.

Однак не слід забувати, що кава корисна лише тоді, коли її пити в міру!

За матеріалами www.coopinhal.com

Назад

Архів новин

2012-04-25 13:08

кава збереже зір

Кава береже зір тих, хто працює за комп'ютером

Вчені з медичного центру при Токійському університеті виявили, що споживання кави може значно знизити прояви, так званого синдрому «сухого ока».

2012-02-22 10:54

Міні-кавоварка варить каву за 25 секунд

Міні-кавоварка, завбільшки всього 2,5 см, яку створив Італійський ювелір П’єтро Мармо, готує каву лише 25 секунд. Для приготування напою знадобиться щіпка кави і 10 крапель води.

2012-02-22 10:52

У Стамбулі відкрили Музей турецької кави

У Стамбулі відкрили Музей турецької кави

У центрі Стамбула неподалік від «Блакитної мечеті», під одним дахом із музеєм турецького та ісламського мистецтва, відкрили музей турецької кави.

2012-02-04 08:05

Зустрічайте новинку!

Оновлений напій на основі какао для всієї сім"ї. Особливо сподобається малюкам.

2011-07-28 11:45

Кавова терапія

Вживання цього запашного напою вже стало звичним ранковим ритуалом мало не для кожного жителя нашої планети, однак не всім відомо, наскільки корисною є кави.